INGYENES SZÁLLÍTÁS 19 000 Ft FELETTI VÁSÁRLÁS ESETÉN. 3% KEDVEZMÉNY A TELJES VÁSÁRLÁSRA AZ "EXTRA3" KUPONKÓDDAL.

Üzleti feltételek (ÁSZF)

a webáruházak általános szerződési feltételei

A jelen Általános Szerződési Feltételek ("Feltételek") szabályozzák az Ön, mint vevő, és mi, mint eladó vagy kereskedő jogait és kötelezettségeit a távközlés útján, azaz a www.smartstores.hu weboldalon található webáruházon keresztül kötött szerződéses kapcsolatokban.

Az Ön személyes adatainak feldolgozására vonatkozó minden információt a Személyes adatok feldolgozására vonatkozó szabályzat tartalmaz, amely itt található. - Adatkezelési tájékoztató

Mint bizonyára tudják, mi elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Szerződésünkre is vonatkozik, hogy olyan távkommunikációs eszközöket használunk, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy közösen jussunk megállapodásra anélkül, hogy Mi és Ön egyidejűleg fizikailag jelen lennénk.

Ha a Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben kölcsönösen megállapodtunk az Ön megrendelésének folyamatában a Webáruházunkban, akkor az adott megállapodás a jelen Feltételekkel szemben elsőbbséget élvez.

1. néhány meghatározás

1.1. Digitális teljesítménynek minősül minden, amit Ön a Webáruházban egy Digitális teljesítményre vonatkozó szerződés megkötésével megvásárolhat, és amely egyúttal digitális formában létrehozott és átadott adatokból vagy olyan digitális szolgáltatásból áll, amely lehetővé teszi az ilyen adatok digitális formában történő létrehozását, feldolgozását, tárolását vagy hozzáférését.

1.2. Az Ár az Ön által az Árukért fizetendő pénzösszeg;

1.3. A Szállítási díj az az összeg, amelyet Ön az Áruk kiszállításáért fizet, beleértve a csomagolás, a szállítás, a postaköltség vagy egyéb díjak költségeit;

1.3. A teljes ár az Ár és a Szállítási ár, valamint a további költségek és díjak összege, amennyiben ezeket nem lehetett előre meghatározni;

1.4. A HÉA a hatályos jogszabályok szerinti hozzáadottérték-adó;

1.5. A webáruház az általunk a www.smartstores.hu weboldalon üzemeltetett online áruház, ahol az Áruk megvásárlására sor kerül;

1.6. A számla a hozzáadottérték-adóról szóló törvénynek megfelelően kiállított adóigazolás a teljes árról;

1.7. Mi vagyunk a Martin Hazala - SmartStores cég, székhely: Pri pošte 25, 040 17 Košice, ID: 55163556, VAT: 1128530546 bejegyezve a kassai Kerületi Hivatalban, cégjegyzékszám: 820-99879, e-mail: info@smartstores.hu, tel.: 1128530546.+421 904 211 125, jogilag Eladó és/vagy Kereskedő; A félreértések elkerülése végett, nem vagyunk online piactér üzemeltetői, és ezért nem vagyunk olyan személyek, akik online piacteret üzemeltetnek és nyújtanak a Fogyasztóknak, akár harmadik személyen keresztül, és ezért nem tartozunk a fogyasztóvédelmi törvény 16. §-a és 17. §-a szerinti különleges tájékoztatási kötelezettségek hatálya alá.

1.8. A Megrendelés az Ön visszavonhatatlan ajánlata arra, hogy szerződést kössön velünk az Áruk megvásárlására;

1.9. Vállalkozónak minősül a cégjegyzékbe bejegyzett, iparűzési engedély alapján vállalkozó, a kereskedelmi engedélytől eltérő engedély alapján külön szabályozás alapján vállalkozó, vagy mezőgazdasági termelést folytató és a cégjegyzékbe külön szabályozás alapján bejegyzett személy.

1.10. A fogyasztó olyan természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem kereskedelmi vagy egyéb üzleti tevékenysége keretében jár el.

1.11. A fogyasztói adásvételi szerződés olyan adásvételi szerződés, amelyet a kereskedő mint eladó és a Fogyasztó mint vevő között kötnek, amennyiben a vásárlás tárgya bármilyen ingó dolog, beleértve a digitális elemeket, vizet, gázt vagy villamos energiát tartalmazó dolgot, amelyet korlátozott mennyiségben vagy meghatározott mennyiségben értékesítenek, még akkor is, ha a dolgot még le kell gyártani vagy elő kell állítani, többek között a Fogyasztó mint vevő előírásai szerint.

1.12. Az áruk mindaz, amit az E-shopban megvásárolhatsz.

1.13. A Felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását és a megrendelt Áruk és a megkötött szerződések előzményeinek vezetését, illetve a Szerződés keretében a Digitális Teljesítmény nyújtása érdekében biztosított Digitális Tartalomhoz való hozzáférést és annak használatát;

1.14. Ön a webáruházunkban vásárló személy, akit jogilag vásárlónak nevezünk. Amennyiben Ön a megrendelésében megadja azonosító számát (azonosítószám), Ön tudomásul veszi, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek kifejezetten az Üzletfeleknek szóló rendelkezései, valamint a közöttünk kölcsönösen elfogadott feltételek vonatkoznak Önre, ugyanakkor a vonatkozó jogszabályok keretein belül Önt továbbra is megilleti a tisztességtelen és agresszív üzleti gyakorlatokkal, valamint a megtévesztő cselekményekkel és megtévesztő mulasztásokkal szembeni teljes körű védelem;

1.15. A Szerződés egy adásvételi szerződés, amelyet a webáruházon keresztül elküldött, megfelelően kitöltött Megrendelés alapján kötünk, és abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását. Szerződésnek minősül továbbá a digitális elemeket tartalmazó termék vásárlására vonatkozó szerződés és a digitális teljesítmény nyújtására vonatkozó szerződés is. Amennyiben a jelen Feltételek egyes részeiben vagy záradékaiban kifejezetten digitális elemeket tartalmazó tétel vásárlására vonatkozó szerződésre vagy digitális teljesítmény nyújtására vonatkozó szerződésre hivatkoznak, az ilyen konkrét hivatkozás kizárólag az adott szerződéstípus keretében nyújtott árukra és/vagy digitális teljesítményre vonatkozik.

1.16. A távollevők között kötött szerződés a kereskedő és a Fogyasztó között létrejött szerződés, amelyet kizárólag egy vagy több távközlési eszközzel, a kereskedő és a Fogyasztó egyidejű fizikai jelenléte nélkül, különösen online felület, elektronikus levél, telefon, fax, levelezőlista vagy ajánlati katalógus útján kötöttek meg és kötöttek meg (a továbbiakban: "Szerződés").

1.17. A polgári törvénykönyv a módosított 40/1964. sz. szlovák törvény.

1.18. A fogyasztóvédelmi törvény a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 108/2024. sz. szlovák törvény.

 

2. Általános rendelkezések ÉS ÚTMUTATÓK

2.1. Az Áruk megvásárlása kizárólag a webáruház webes felületén keresztül lehetséges.

2.2. Az Áruk megvásárlásakor az Ön felelőssége, hogy minden információt helyesen, teljes körűen és hitelesen adjon meg nekünk. Ezért az Ön által az Áruk megrendelésekor megadott információkat helyesnek, teljesnek és a valóságnak megfelelőnek tekintjük.

 

3. A szerződés megkötése

3.1. A velünk kötött szerződés kizárólag magyar nyelven köthető.

3.2. A Szerződés megkötésére távolról, a webáruházon keresztül kerül sor, és a Szerződés távoli megkötése során használt kommunikációs eszközök használatának költségeit Ön viseli. Ezek a költségek nem növelik az Áruk Teljes Árát, és semmilyen módon nem különböznek az ezen eszközök használatáért (azaz különösen az internet-hozzáférésért) fizetett alapdíjtól, így Önnek nem kell számolnia a Teljes Árat meghaladó, általunk felszámított többletköltségekkel. A Megrendelés elküldésével Ön beleegyezik a távoli kommunikációs eszközök használatába.

3.3. A Szerződés megkötéséhez Önnek létre kell hoznia egy megrendelés-tervezetet a webáruházban. Ennek a javaslatnak a következő információkat kell tartalmaznia:

a) Információk a megvásárolt Árukról (a webáruházban a "KORLÁTOZÁS" gombbal jelöli meg a megvásárolni kívánt Árut);

b) Az árra, a szállítási díjra, az ÁFA-ra, a teljes ár fizetési módjára és az Áruk kívánt szállítási módjára vonatkozó információk; ezeket az információkat a megrendelési javaslatban a webáruház felhasználói környezetében kell megadni, míg az árra, a szállítási díjra, az ÁFA-ra és a teljes árra vonatkozó információkat az Ön által kiválasztott Áruk és szállítási mód alapján automatikusan megadjuk a megrendelési javaslatban;

c) Az Ön azonosító adatai, amelyek lehetővé teszik számunkra az áruk kézbesítését, különösen az Ön keresztneve, vezetékneve, szállítási címe, telefonszáma és e-mail címe;

d) Olyan szerződés esetén, amelynek keretében rendszeresen és visszatérően szállítjuk Önnek az árukat, azt is, hogy mennyi ideig szállítjuk Önnek az árukat.

3.4. A Megrendelési javaslat létrehozása során a Megrendelés létrehozásáig módosíthatja és ellenőrizheti az adatokat.

3.5. A "Megrendelés fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomásával történő ellenőrzés után létrehozza a Megrendelést. A "Megrendelés fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomásával Ön megerősíti, hogy megfelelően elolvasta és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A "Megrendelés fizetési kötelezettséggel" gomb megnyomása után az összes kitöltött adatot közvetlenül nekünk küldjük el.

3.6. Megrendelését a lehető leghamarabb visszaigazoljuk, miután azt átadtuk nekünk, a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenetben. A Megrendelés általunk történő megerősítése jelenti a Szerződés megkötését köztünk és Ön között. A Megrendelés napján hatályos Általános Szerződési Feltételek a Szerződés szerves részét képezik.

3.7. Előfordulhat, hogy nem tudjuk visszaigazolni a megrendelését. Ezek főként olyan helyzetek, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön több Árut rendel, mint amennyit mi biztosítani tudunk. Azonban a webáruházban mindig előre tájékoztatjuk Önt az Áruk maximális mennyiségéről, így ez nem okozhat meglepetést Önnek. Abban az esetben, ha bármilyen okból nem tudjuk megerősíteni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a Megrendeléstől módosított formában küldünk Önnek egy szerződéskötési ajánlatot. A Szerződés akkor jön létre, amikor az ajánlatunkat Ön megerősíti.

3.8. Abban az esetben, ha a webáruházban vagy a megrendelési ajánlatban nyilvánvalóan téves ár van feltüntetve, különösen technikai hiba miatt, nem vagyunk kötelesek az árut ezen az áron szállítani Önnek, még akkor sem, ha Ön visszaigazolást kapott a megrendelésről, és így a szerződés megkötésre került. Ilyen esetben haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot, és jogosultak leszünk elállni a Szerződéstől, amely esetben ezt az elállást a Megrendeléshez képest módosított formában történő új Szerződés megkötésére vonatkozó ajánlattal együtt megküldjük Önnek. Az új Szerződés ilyen esetben abban a pillanatban jön létre, amikor Ön az ajánlatunkat megerősíti. Abban az esetben, ha Ön az ajánlatunk elküldését követő 3 napon belül sem erősíti meg ajánlatunkat, jogosultak vagyunk elállni a megkötött Szerződéstől. Nyilvánvaló hiba az Árban például az a helyzet, amikor az Ár teljesen nyilvánvalóan nem felel meg a Megrendelés létrehozásának időpontjában más eladóknál szokásos árnak, vagy amikor az Árban egy számjegy teljesen nyilvánvalóan hiányzik vagy pluszban van.

3.9. A Szerződés megkötése esetén Ön felel a Teljes Ár megfizetéséért.

3.10. Ha létrehozott egy felhasználói fiókot, akkor azon keresztül adhat le megrendelést. Azonban ebben az esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok pontosságát, valódiságát és teljességét. A Megrendelés létrehozásának módja azonban ugyanaz, mint a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárló esetében, de előnye, hogy nem szükséges ismételten kitölteni az azonosító adatait.

3.11. Bizonyos esetekben lehetővé tesszük, hogy Ön kedvezményt vehessen igénybe az Áruk megvásárlásakor. Ahhoz, hogy a kedvezményt meg tudjuk adni, a Megrendelési javaslaton belül az előre megadott mezőben ki kell töltenie a kedvezmény adatait. Ha ezt megteszi, az Árukat kedvezményesen biztosítjuk Önnek.

 

4. Felhasználói fiók

4.1. Felhasználói fiókjához a webáruházban történt regisztrációja alapján férhet hozzá.

4.2. A felhasználói fiók regisztrációjakor az Ön felelőssége, hogy minden adatot helyesen és hitelesen adjon meg, és frissítse azokat, ha azok megváltoznak.

4.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. Az Ön felelőssége, hogy ezeket a hozzáférési adatokat bizalmasan kezelje, és ezeket az adatokat ne adja át senkinek. Abban az esetben, ha visszaélnek velük, nem vállalunk felelősséget.

4.4. A felhasználói fiók személyes, ezért Ön nem jogosult arra, hogy harmadik félnek engedélyezze annak használatát.

4.5. Felhasználói fiókját megszüntethetjük, különösen, ha azt több mint 1 évig nem használja, miután Ön elállt a Szerződéstől, vagy ha megszegi a Szerződésből eredő kötelezettségeit.

4.6. Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem áll rendelkezésre éjjel-nappal, különösen a hardver- és szoftvereszközök szükséges karbantartása miatt.

 

5. ár és fizetési feltételek, tulajdonjog fenntartása

5.1. Az árat mindig feltüntetjük a webáruházban, a rendelési ajánlatban és a szerződésben. Abban az esetben, ha az E-shopban az Árukra megadott ár és a Megrendelési javaslatban megadott ár között eltérés van, a Megrendelési javaslatban megadott árat kell alkalmazni, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelési javaslat tartalmazza a szállítási árat is, illetve azokat a feltételeket, amelyek mellett a szállítás ingyenes.

5.2. Az 1.4. pont szerinti teljes ár tartalmazza a HÉA-t, beleértve a külön jogszabályokban meghatározott valamennyi díjat.

5.3. A Teljes ár kifizetése a Szerződés megkötése után és az Áruk leszállítása előtt válik szükségessé. A Teljes árat a következő módokon fizetheti ki:

a) Banki átutalással. A fizetés lebonyolításához szükséges információkat a Megrendelés visszaigazolásának részeként küldjük el Önnek. Banki átutalással történő fizetés esetén a teljes árat 14 napon belül kell megfizetni.

b) Online kártyával. Ebben az esetben a fizetés a Barion fizetési átjárón keresztül történik, és a fizetésre a fizetési átjáró feltételei vonatkoznak, amelyek a következő címen érhetők el: www.barion.com. Online kártyás fizetés esetén a Teljes ár 7 napon belül fizetendő. Az online kártyás fizetés a Barion rendszeren keresztül történik. A fizetési kártya adatai nem jutnak el a kereskedőhöz. A szolgáltató Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank által felügyelt intézmény, engedélyszáma: H-EN-I-1064/2013. ”

c) Készpénz utánvétellel. Ebben az esetben a fizetés az áru átadásakor, az áru átadása ellenében történik. Az utánvétes fizetés esetén a teljes ár az Áruk átvételekor fizetendő.

d) Személyes átvételkor készpénzben. Készpénzben történő fizetésre az Áruknak a telephelyünkön történő átvétele esetén van lehetőség, amelyek listája elérhető a weboldalunkon. Személyes átvételkor történő készpénzfizetés esetén a Teljes ár az Áruk átvételekor fizetendő.

e) Apple Pay, Google Pay.

5.4. számla elektronikus úton kerül kiállításra a teljes ár kifizetését követően. A számla fizikailag az Árukhoz lesz csatolva, és az Ön felhasználói fiókjában lesz elérhető, ha van ilyen fiókja.

5.5. Az Áruk tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, ha Ön kifizette a teljes árat, és az Áruk átadásra kerültek Önnek. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes ár akkor kerül kifizetésre, amikor a pénzösszeg a számlánkon jóváírásra kerül, egyébként a fizetéskor kerül kifizetésre.

 

6. az áru átadása, a véletlen megsemmisülés és a véletlen romlás veszélyének átszállása, valamint a vétel tárgyának elvesztése esetén

6.1. Az árut az Ön által választott módon szállítják ki Önnek, és a következő lehetőségek közül választhat:

a) Személyes átvétel a telephelyünkön, amelynek címe elérhető a weboldalunkon;

b) Személyes gyűjtemény a GLS-ben, Packeta;

c) Szállítás GLS-en keresztül, Packeta.

6.2. Az áru csak Magyarországon belül szállítható.

6.3. Kötelesek vagyunk az árut haladéktalanul, de legkésőbb a szerződés megkötésétől számított 30 napon belül leszállítani Önnek, kivéve, ha másként nem állapodunk meg. Az Áru akkor kerül átadásra, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt személy átveszi, vagy amikor az Ön által kijelölt fuvarozónak átadjuk az általunk felajánlott szállítási lehetőségeken kívül. Ha az Áruk összeszerelését vagy beszerelését mi végezzük, az Áruk nem tekinthetők leszállítottnak, amíg az összeszerelés vagy beszerelés be nem fejeződik. A digitális elemeket tartalmazó árukat akkor kell leszállítottnak tekinteni, amikor a vonatkozó digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás az Ön számára letölthetővé és telepíthetővé válik, vagy - amennyiben a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás nyújtása egy megállapodott időszakon keresztül folyamatos - amikor azt elkezdik az Ön számára elérhetővé tenni.

6.4. A Szerződés teljesítése során olyan tények merülhetnek fel, amelyek befolyásolják az Ön által megrendelt Áruk szállítási időpontját. A szállítási határidő változásáról és a megrendelt Áruk új, várható szállítási időpontjáról haladéktalanul e-mailben tájékoztatjuk Önt, az Ön Szerződésből való elállási jogának sérelme nélkül. Az Áruk új szállítási időpontjáról szóló értesítésünk tartalmazza az Önhöz intézett kérésünket, hogy közölje Önnel, ragaszkodik-e az Ön által megrendelt Áruknak az új időpontra történő leszállításához. A telephelyünkön történő személyes átvétel esetén minden esetben e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatjuk Önt az Áruk átvételének lehetőségéről. A megrendelt áruk szállítása a lehető leghamarabb megtörténik a termékek elérhetősége és az Eladó működési lehetőségei szerint. Az átlagos szállítási idő 2-5 nap között van.

6.5. Az Áruknak a fuvarozótól való átvételekor az Ön felelőssége, hogy ellenőrizze az Áruk csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén azonnal értesítse a fuvarozót és minket. Abban az esetben, ha a csomagoláson olyan sérülések keletkeznek, amelyek a szállítmány manipulálására és a szállítmányba való behatolásra utalnak, az Ön nem köteles az Árut a fuvarozótól átvenni.

6.6. Ön köteles az árut a megbeszélt helyen és időben átvenni. Ha Ön nem veszi át az árut az előző mondatnak megfelelően, e-mailben értesítjük Önt arról, hogy hol veheti át az árut, beleértve az átvétel határidejét is, vagy az Ön írásbeli kérésére, amelyet legkésőbb 14 napon belül küldünk el attól a naptól számítva, amikor Önnek az árut át kellett volna vennie, újra leszállítjuk Önnek az árut, és Ön vállalja, hogy megtéríti nekünk az Ön kérésére történő újbóli kiszállítással kapcsolatos összes költséget. A jelen Feltételek 6.4. pontjában foglaltak kivételével, ha Ön megszegi az Áruk átvételére vonatkozó kötelezettségét, ez nem eredményezi az Áruk Önnek történő átadására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az Ön által az Áruk átvételének elmulasztása nem képezi a köztünk és Ön között létrejött Szerződés felmondásának okát. Ha Ön nem veszi át az Árukat, még akkor is, ha Ön nem veszi át az Árukat egy további határidőn belül, jogosultak vagyunk elállni a Szerződéstől a Szerződés Ön általi lényeges megszegése miatt. Ha úgy döntünk, hogy élünk a szóban forgó jogunkkal, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor az elállási nyilatkozatot kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti az Ön kérésére az Áruk Ön részére történő kiszállításának tényleges költségeinek összegét, illetve az esetleges további kártérítési igényeket.

6.7. Ha az Ön oldalán felmerülő okok miatt az Áruk szállítása ismételten vagy a Szerződésben foglaltaktól eltérő módon történik, az Ön kötelessége, hogy kérésére megtérítse nekünk az ilyen ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. Az ezen költségek megfizetésére vonatkozó fizetési részleteket az Ön Szerződésben megadott e-mail címére küldjük el, és azokat az e-mail kézhezvételétől számított 14 napon belül kell megfizetni.

6.8. Az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen romlásának és elvesztésének kockázata az Áruk átadásakor száll át Önre. Abban az esetben, ha Ön elmulasztja vagy megtagadja az Áruk átvételét, kivéve a 4 a jelen Feltételek 6.6. pontjában foglaltak kivételével, az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen romlásának és elvesztésének kockázata abban az időpontban száll át Önre, amikor lehetősége volt az Áruk átvételére, de Önön kívül álló okokból nem vette át azokat. Az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen romlásának és elvesztésének kockázatának átszállása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, károsodásával vagy értékcsökkenésével kapcsolatos valamennyi következményt.

7. a hibákért való felelősségből eredő jogok

7.1. Bevezető rendelkezés a hibákért való felelősségről

7.1.1. Ha Ön vállalkozás, vállaljuk, hogy az árukat a megállapodás szerinti minőségben, mennyiségben és hibátlanul szállítjuk Önnek.

7.1.2. Abban az esetben, ha Ön Fogyasztó, vállaljuk, hogy az árukat a Polgári Törvénykönyv 617. szakasza szerinti általános követelményeknek és a Polgári Törvénykönyv 616. szakasza szerinti megállapodás szerinti követelményeknek megfelelően, az Ön által a webáruházunkban megrendelt áruk jellemzői vagy a szállított árukkal kapcsolatos promóciós anyagainkban bemutatottak szerint, hibátlanul szállítjuk Önnek. Az Áruknak nem kell megfelelniük a Polgári Törvénykönyv 617. szakasza szerinti általános követelményeknek, ha a Szerződés megkötésekor kifejezetten tájékoztattuk Önt arról, hogy egy adott tulajdonság nem felel meg az általános követelményeknek, és Ön ehhez kifejezetten és kifejezetten hozzájárult.

7.1.3. Az eladott áruk megfelelnek a Polgári Törvénykönyv 617. §-a szerinti általános követelményeknek, ha:

a) alkalmas minden olyan célra, amelyre az azonos típusú árukat általában használják, figyelembe véve különösen az adott iparágra vonatkozó jogszabályokat, műszaki szabványokat vagy gyakorlati kódexeket, ha nem dolgoztak ki műszaki szabványokat;

b) megfelel annak a mintának vagy modellnek a leírásának és minőségének, amelyet a szerződés megkötése előtt az Ön rendelkezésére bocsátottunk;

c) az Ön által ésszerűen elvárható tartozékokkal, csomagolással és használati utasításokkal, beleértve az összeszerelési és telepítési utasításokat is;

d) olyan mennyiségben, minőségben és olyan jellemzőkkel szállítják, beleértve a funkcionalitást, a kompatibilitást, a biztonságot, valamint azt a képességet, hogy normál használat mellett megőrizze funkcionalitását és teljesítményét (tartósság), amelyek az azonos típusú áruk esetében szokásosak, és amelyeket Ön ésszerűen elvárhat az eladott áruk jellegét tekintve, figyelembe véve az általunk vagy az azonos ellátási láncban részt vevő bármely más személy - beleértve a gyártót is - által tett bármely nyilvános nyilatkozatot, vagy a nevükben, különösen az áruk reklámozásában vagy címkézésén, amely alapján a gyártó az áruk szállítójának, az áruknak az Európai Unió piacára harmadik országból történő importőrének vagy bármely más olyan személynek tekintendő, aki az árukon nevének, védjegyének vagy más megkülönböztető jelének elhelyezésével gyártóként azonosítja magát.

7.1.4. Az Áruk szállításkori hibáiért a jelen Feltételek 7.1.1. vagy 7.1.2. pontjában vállalt kötelezettségünk erejéig felelünk.

7.1.5. Ha Ön vállalkozó, a következő esetekben nem vállalunk felelősséget az Áruk hibáiért:

7.1.5.1. ha Önt tájékoztatták a meglévő hibákról, vagy a szerződéskötés körülményei alapján tudnia kellett a hibákról, és a hibák nem ellentétesek az áru elfogadott tulajdonságaival;

7.1.5.2. ha az Áruk hibái azután keletkeztek, hogy Ön átvette az Árut, feltéve, hogy a hibák nem a mi kötelezettségeink megszegéséből erednek, vagy Önnek lehetősége volt az Áruk átvételére a jelen Feltételek 6. pontja szerint, és Ön megtagadta az Áruk átvételét, vagy jogszerű ok nélkül elmulasztotta az Áruk átvételét;

7.1.5.3. ha Ön nem jelezte időben az Áruk nyilvánvaló hibáit a jelen Feltételek 7.3.1. cikkének megfelelően;

7.1.5.4. ha Ön nem fedte fel időben az Áruk rejtett hibáit a jelen Feltételek 7.3.2. cikkének megfelelően;

7.1.5.5. nem vállalunk felelősséget a használt áruk használatból vagy elhasználódásból eredő hibáiért. Az alacsonyabb áron értékesített áruk esetében nem vállalunk felelősséget az olyan hibákért, amelyekért alacsonyabb árban állapodtak meg.

7.1.6. Ha Ön Fogyasztó, nem vállalunk felelősséget az Áruk hibáiért és tulajdonságaiért olyan esetekben, amikor:

7.1.6.1. Ön nem jelezte időben az Áruk hibáit a jelen Feltételek 7.4.1. pontjában meghatározott határidőn belül;

7.1.6.2. az Áruk jellemzői nem felelnek meg a Polgári Törvénykönyv 617. szakasza szerinti általános követelményeknek, és Önt erről a tényről írásban egyértelműen tájékoztattuk, és írásban kifejezetten beleegyezett az említett meg nem felelésbe;

digitális elemeket tartalmazó áruk vásárlására vagy digitális teljesítmény nyújtására vonatkozó szerződésről van szó

7.1.6.3. és az Áruk hibái a helytelen telepítésből vagy a szükséges frissítések telepítésének elmulasztásából erednek, ha gondoskodtunk az ilyen frissítések biztosításáról, tájékoztatjuk Önt azok elérhetőségéről és a telepítés elmulasztásának következményeiről;

7.1.6.4. és a szükséges frissítések telepítésének elmulasztása vagy helytelen telepítése, amely az Áruk hibájához vezetett, nem az általunk biztosított telepítési utasítások hiányosságai miatt következett be;

7.1.7. Az általános jótállási idő 24 hónap. A jótállási időszak az Áruk Ön általi átvételének pillanatától kezdődik.

7.1.8. A használt árukra vonatkozó jótállási idő 12 hónap. A jótállási idő az Áruk Ön általi átvételének pillanatától kezdődik.

7.1.9. Ha az Áruk kicserélésre kerülnek, a jótállási időszak az új Áruk Ön általi átvételének időpontjától kezdődik újra.

7.1.10. Az Ön felelősségi jogai az Áruk hibáiért, amelyekre a jótállási időszak vonatkozik, megszűnnek, ha Ön nem gyakorolja azokat a jótállási időszakon belül. A romlandó áruk esetében azonban legkésőbb a vásárlást követő napon gyakorolnia kell a felelősségre vonatkozó jogait, különben jogai megszűnnek.

7.2. Az eladott áruk hibásak, ha nem felelnek meg a megállapodás szerinti követelményeknek és a fenti pontok szerinti általános követelményeknek, vagy ha használatukat harmadik fél jogai - beleértve a szellemi tulajdonjogokat is - akadályozzák vagy korlátozzák. Garantáljuk, hogy az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen romlásának és elvesztésének kockázatának a Feltételek 6.8. pontja szerinti átruházásakor az Áruk hibátlanok, különösen, hogy:

a) megfelel a leírásnak, a típusnak, a mennyiségnek és a minőségnek, és rendelkezik azokkal a jellemzőkkel, amelyekről Önnel megállapodtunk, és ha nem állapodtunk meg kifejezetten, akkor azokkal, amelyeket az Áruk leírásában megjelöltünk, vagy amelyek az Áruk jellegét tekintve ésszerűen elvárhatók;

b) alkalmas az általunk meghatározott célokra vagy az ilyen típusú áruk esetében szokásos célokra, és működőképes;

c) az azonos fajtájú árukkal általánosan használt hardverrel vagy szoftverrel való működésre való meghatározott képesség jellemzi anélkül, hogy az eladott árukat, hardvert vagy szoftvert meg kellene változtatni (kompatibilitás), valamint az azonos fajtájú árukkal általánosan használt hardvertől vagy szoftvertől eltérő hardverrel vagy szoftverrel való működésre való meghatározott képesség (interoperabilitás);

d) az összes tartozékkal és használati utasítással együtt szállítják, amennyiben a Szerződésben így állapodtak meg Önnel;

e) a Szerződésben meghatározott frissítések kerülnek leszállításra, ha az áruk digitális elemeket tartalmazó áruk.

7.3. A kifejezetten a vállalkozókat megillető hibafelelősségi jog (kárigények) gyakorlásának feltételei

7.3.1. Az Ön felelőssége, hogy a hibát indokolatlan késedelem nélkül jelezze és reklamálja, miután azt észlelte, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül.

7.3.2. Ön köteles az egyéb (rejtett) hibákért való felelősségi jogát az alábbi 7.5.1. pontban meghatározott módon érvényesíteni, indokolatlan késedelem nélkül, miután Ön felfedezte az áru hibáját, de legkésőbb a jótállási idő lejártáig.

7.3.3. Ha az árut törött vagy sérült csomagolásban szállítják Önnek, vagy ha a csomag nyilvánvalóan túl könnyű, kérjük, hogy ne vegye át az ilyen árut a szállító cégtől, és azonnal értesítsen minket a +421904211125 vagy a info@smartstores.hu e-mail címen. Nyilvánvaló hibák (pl. mechanikai sérülések) észlelése esetén Ön köteles haladéktalanul reklamációt benyújtani az alábbi 7.5.1. pontban meghatározott módon. Az áruk nyilvánvaló hibái miatt később benyújtott reklamációt figyelmen kívül hagyjuk, beleértve az áruk hiányosságából eredő hibát is.

7.3.4. A jótállás az áruknak a 7.2. pontban leírt valamennyi hibájára és/vagy a jelen feltételek 7.1.1a. pontjában foglalt kötelezettségvállalásunk megszegésére vonatkozik.

7.3.5. Ön nem jogosult a hibákért való felelősség jogát gyakorolni, ha a jelen Feltételek 7.1.5. pontja értelmében vagy a Szerződés megkötésének időpontjában hatályos és hatályos jogszabályok szerint nem vagyunk felelősek a hibákért, vagy ha Ön az Áruk átvétele előtt tudott a hibáról, vagy ha figyelmeztettük Önt a hibára, vagy ha emiatt az Áruk árából ésszerű árengedményt adtunk Önnek.

7.3.6. Kérjük, vegye figyelembe - a vállalatok és a regisztrált kereskedők számára a pótalkatrész-garancia a vásárlástól számított 6 hónapig érvényes. Ragasztás előtt tesztelje a kijelzőket! Az olyan használt alkatrészre, amelyet nem egy hivatalos szervizközpont cserélt ki, nem vonatkozik a garancia. A Martin Hazala - SmartStores csak a nálunk vásárolt áruk által okozott hibákért felel, olyan berendezéseken, amelyeket hivatalos szervizközpontokban vagy közvetlenül nálunk szervizeltek. A nem általunk vagy nem hivatalos szervizközpontban szervizelt berendezéseken bekövetkezett meghibásodás esetén cégünk nem vállal felelősséget.

7.3.7. A garancia a gyártási hibákra vonatkozik, a mechanikai sérülésekre nem. A mechanikusan sérült pótalkatrész nem igényelhető.

7.4. A kifejezetten a Fogyasztókat érintő hibákért való felelősségi jog (kárigények) gyakorlásának feltételei

7.4.1. Ön jogosult a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül, de legkésőbb az áru átadásától számított 24 hónapon belül gyakorolni az Ön által átvett árukban előforduló hibákért való felelősségi jogait. Ha a digitális elemeket tartalmazó Árut vásárolt, és a digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást a megállapodott időtartam alatt folyamatosan kell nyújtani, a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás minden olyan hibájáért, amely a megállapodott időtartam alatt, de legalább a digitális elemeket tartalmazó Áru átadásától számított 2 évig jelentkezik vagy jelentkezik, mi felelünk.

7.4.2. Ha az árut törött vagy sérült csomagolásban szállítják Önnek, vagy ha a csomag nyilvánvalóan túl könnyű, javasoljuk, hogy ne vegye át az árut a szállító cégtől, és azonnal értesítsen minket telefonon a +421904211125 vagy e-mailben a info@smartstores.hu címen. Ha mégis úgy dönt, hogy átvesz egy ilyen szállítmányt, akkor a szállítmányt a fuvarozó jelenlétében kell megvizsgálnia, és meg kell győződnie arról, hogy nem hiányzik egyetlen árucikk sem, és hogy az összes árucikk rendben van. Ha az előző mondatban meghatározottak szerint a küldemény ellenőrzése során azt tapasztalja, hogy a megrendelt Áruk állapota vagy darabszáma nem felel meg az Ön által megrendeltnek, javasoljuk, hogy készítsen a fuvarozóval egy Szállítási kárbejelentést, vagy jegyezze fel az ilyen hiányosságot a fuvarozó átvételi jegyzőkönyvében.

7.4.3. Amennyiben az Áruk átvétele után további nyilvánvaló hibákat fedez fel (pl. mechanikai sérülések, hiányzó Áruk vagy azok elemei, hibás Áruk vagy azok elemei), kérjük, hogy haladéktalanul tegyen reklamációt az alábbi 7.5.1. pontban meghatározott módon. Jogunkban áll elutasítani az Áruk nyilvánvaló hibái miatt később benyújtott reklamációt, beleértve az Áruk hiányosságából álló hibát is.

7.4.4. Ön nem jogosult a hibákért való felelősségre hivatkozni, ha a jelen Feltételek 7.1.6. pontja értelmében vagy a Szerződés megkötésekor hatályos és hatályos jogszabályok szerint nem vagyunk felelősek a hibákért.

7.4.5. Ön jogosult a hibákért való felelősségi jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.5.1. pontjában meghatározott módon és határidőn belül gyakorolni.

7.4.6. Kérjük, vegye figyelembe - a vállalatok és a regisztrált kereskedők számára a pótalkatrész-garancia a vásárlástól számított 6 hónapig érvényes. Ragasztás előtt tesztelje a kijelzőket! Az olyan használt alkatrészre, amelyet nem egy hivatalos szervizközpont cserélt ki, nem vonatkozik a garancia. A Martin Hazala - SmartStores csak a nálunk vásárolt áruk által okozott hibákért felel, olyan berendezéseken, amelyeket hivatalos szervizközpontokban vagy közvetlenül nálunk szervizeltek. A nem általunk vagy nem hivatalos szervizközpontban szervizelt berendezéseken bekövetkezett meghibásodás esetén cégünk nem vállal felelősséget.

7.4.7. A garancia a gyártási hibákra vonatkozik, a mechanikai sérülésekre nem. A mechanikusan sérült pótalkatrész nem igényelhető.

7.5. Hibákért való felelősségi jog gyakorlása (kárigények)

7.5.1. Abban az esetben, ha az Áruk hibásak, különösen, ha a 7.1. pont szerinti bármelyik feltétel nem teljesül. . nem teljesül, Ön értesíthet bennünket a hibáról, és gyakorolhatja a hibákért való felelősségből eredő jogait (azaz reklamálhatja az Árut) az azonosító adataink mellett megadott címünkre küldött e-mailben vagy levélben, vagy személyesen a telephelyünkön. A reklamáció benyújtásához használhatja az általunk rendelkezésre bocsátott, a jelen Általános Szerződési Feltételek 1. számú mellékleteként csatolt mintanyomtatványt is.

7.5.2. A kárigény bejelentésében kérjük, adja meg különösen az áru hibájának leírását és az Ön azonosító adatait, beleértve azt az e-mail címet, amelyre értesítést kíván kapni a kárigény kezelésének módjáról, valamint jelölje meg, hogy a 7.6.3.-6.8. bekezdésben meghatározott felelősségre vonatkozó igények közül melyiket érvényesíti.

7.5.3. Reklamáció benyújtásakor kérjük, hogy az Áruk megvásárlását igazoló bizonylatot (számlát) is nyújtson be nekünk annak bizonyítására, hogy Ön tőlünk vásárolta azokat, ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek elfogadni az Ön reklamációját.

7.5.4. A reklamáció időpontjának a hibás Áruk és a vonatkozó dokumentumok (a 7.5.3. pont szerint) átadásának időpontját tekintjük. Abban az esetben, ha a reklamációja hiányos (különösen olvashatatlan, nem egyértelmű, nem érthető, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), arra kérjük Önt, hogy a reklamációt írásban, különösen e-mailben egészítse ki. Ebben az esetben a panaszeljárás a hiánytalanul kitöltött beadványa beérkezésének napján kezdődik.

7.5.5. Amikor megkapjuk a panaszát vagy a panasz kiegészítését, azonnal írásos visszaigazolást küldünk Önnek a panasz vagy a hiba beérkezésének igazolásáról. A visszaigazolásban feltüntetjük a 7.6.1. pontban meghatározott lehető legrövidebb határidőt, amelyen belül orvosoljuk az áru hibáját.

7.5.6. Ha Ön a jelen cikk 7.5.4. pontja szerint benyújtott igényét nem egészíti ki indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a jelen cikk 7.5.4. pontja szerinti felszólításunk kézhezvételétől számított 10 napon belül, az Ön által benyújtott igényt indokolatlannak tekintjük, és amennyiben a hiányos információ, amelynek kiegészítésére Önt felszólítottuk, szükséges a követelés rendezéséhez, úgy dönthetünk úgy, hogy nem foglalkozunk a hiányos igénnyel.

7.6. Panaszkezelés

7.6.1. Az Ön döntése alapján, hogy a 7.6.3. és 7.6.4.-7.6.8. pontokban meghatározott hibaelhárítási módszerek közül melyiket alkalmazza, a hibát a hiba felméréséhez és a javításhoz vagy cseréhez szükséges, a termék jellegét, valamint a hiba jellegét és súlyosságát figyelembe vevő ésszerű időn belül elhárítjuk, amely nem haladhatja meg a reklamáció vagy a hiba keletkezésétől számított 30 napot. A Polgári Törvénykönyv 626. §-a szerinti fogyasztói garanciát nem vállalunk. . Nem vagyunk kötelesek elfogadni az Ön által választott hibaelhárítási módszert, ha az Ön által választott módszer nem lehetséges, vagy az áru árát és a hiba súlyosságát figyelembe véve ésszerűtlen költségekkel járna számunkra.

7.6.2. Csak kivételes esetekben és objektív okokból hosszabbíthatjuk meg a reklamáció átvételi elismervényében a hiba elhárítására megadott határidőt a hiba elhárításához szükséges maximális idővel. A hibaelhárítási határidő ilyen meghosszabbításáról írásban tájékoztatjuk Önt.

7.6.3. Ha olyan hibáról van szó, amelyet javítással orvosolni tudunk, Önnek joga van a hiba ingyenes, időben és megfelelő módon, a mi költségünkön történő kijavíttatásához.

7.6.4. A hiba javítással történő kijavítása helyett az Áruk cseréjét is kérheti.

7.6.5. Az Áruk hibájának javítással történő kijavítása helyett bármikor kicserélhetjük a hibás Árut hibátlan Árukra, ha ez nem okoz Önnek komoly kellemetlenséget.

7.6.6. A hibajavítási határidő lejárta után Ön jogosult az Áruk árából ésszerű árengedményre, vagy elállhat a Szerződéstől. Ugyanezek a jogok megilletik Önt akkor is, ha nem javítjuk ki vagy nem cseréljük ki a hibát, ha az áru javítását vagy cseréjét azzal az indokkal utasítjuk el, hogy a javítás vagy csere nem lehetséges vagy aránytalanul nagy költségekkel járna, ha az áru a javítás vagy csere ellenére továbbra is ugyanazzal a hibával rendelkezik, vagy ha arról tájékoztatjuk Önt, hogy a hiba nem javítható ki vagy az áru nem cserélhető ki ésszerű időn belül vagy anélkül, hogy Önnek komoly kellemetlenséget okoznánk. A vételárra vonatkozó árengedménynek arányosnak kell lennie az eladott Áruk értéke és az Áruk hibátlan állapotuk esetén várható értéke közötti különbséggel. A vételárat vagy a vételárból származó árengedményt ugyanolyan módon fizetjük ki Önnek, mint ahogyan Ön a vételárat fizette, kivéve, ha kifejezetten más fizetési módban állapodunk meg. A kifizetéssel kapcsolatos minden költséget Mi viselünk.

Ön nem állhat el a szerződéstől a 7.6.6. pont szerint, ha Ön hozzájárult a hibához, vagy ha a hiba elhanyagolható. Ha a Szerződés egynél több árura vonatkozik, Ön csak a hibás áru tekintetében állhat el a szerződéstől. Más áruk tekintetében csak akkor állhat el a szerződéstől, ha ésszerűen nem várható el, hogy a többi áru megtartása a hibás áru nélkül is érdeke legyen.

7.6.7. Ha az Árukban olyan hiba van, amely nem orvosolható, és amely megakadályozza Önt abban, hogy az Árukat megfelelően, hibátlan áruként használja, joga van az Áruk kicserélésére, vagy joga van elállni a Szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik meg Önt akkor is, ha a hiba javítható, de Ön nem tudja megfelelően használni az Árukat, mert a hiba a javítást követően ismétlődik, vagy mert a hibák száma nagyobb.

7.6.8. Az Ön reklamációját vagy hibára vonatkozó panaszát a javított Áruk átadásával, az Áruk kicserélésével, az Áruk árából ésszerű árengedmény fizetésével vagy a hibákért való felelősség írásbeli, indoklással ellátott kizárásával, azaz a reklamáció elutasításával kezeljük.

7.7. Ha Ön fogyasztó, az áruk hibáiért való felelősségre vonatkozó jogok alkalmazására a 619. § és azt követő §-ok rendelkezései az irányadók. No. ").

7.8. Ha elutasítjuk a hibákért való felelősséget vagy elutasítjuk az Ön igényét, Önnek jogában áll egy akkreditált személyhez, meghatalmazott személyhez vagy bejelentett személyhez (pl. szakértőhöz, meghatalmazott, akkreditált vagy bejelentett személyhez, meghatalmazott szolgálathoz, tudományos intézményhez stb.) fordulni, hogy szakértői jelentést vagy szakvéleményt készítsen Önnek az Áruk hibáiért való felelősségünk bizonyítására.

7.9. Abban az esetben, ha a 7.8. pont alapján bizonyítja az Áruk hibáiért való felelősségünket, lehetősége van arra, hogy ismételten panaszt tegyen nálunk az Áruk hibái miatt, feltéve, hogy ezt a felelősséget nem tagadhatjuk meg, és ezért kötelesek leszünk ismét foglalkozni az Ön panaszával.

7.10. A jelen Feltételek 7.8. pontja szerinti szakértői jelentés vagy szakértői vélemény beszerzésének költségeit mi viseljük, de Önnek legkésőbb a kárigény orvoslásától számított 2 hónapon belül követelnie kell azokat tőlünk.

7.11. Ezúton megfelelően tájékoztattuk Önt az Ön jogairól az áruk hibáiért való felelősség alkalmazásával kapcsolatban. A Szerződés megkötésével Ön megerősíti, hogy lehetősége volt előzetesen és megfelelően elolvasni az Áruk igénybevételére vonatkozó feltételeket, és hogy azokat megértette.

 

8. a szerződéstől való elállás

8.1. A szerződéstől való elállás, azaz a köztünk és Ön között fennálló szerződéses kapcsolat megszűnése annak kezdetétől, a jelen cikkben vagy az Általános Szerződési Feltételek más rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon történhet, ahol az elállás lehetősége kifejezetten szerepel.

8.2. Ha Ön Fogyasztó, a fogyasztóvédelmi törvény szakaszának rendelkezéseivel összhangban az áru átvételétől, illetve a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől, amelynek tárgya szolgáltatás nyújtása, illetve az általunk nem tárgyi adathordozón szállított digitális tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon belül. Amennyiben olyan Szerződést kötöttünk, amely többféle árutípust vagy az áruk több részének szállítását foglalja magában, ez az időszak az áruk utolsó részének átvételének napján kezdődik, és amennyiben olyan Szerződést kötöttünk, amelynek értelmében rendszeresen és ismételten szállítunk Önnek árukat, ez az időszak az első szállítás átvételének napján kezdődik. Ön bármely bizonyítható módon elállhat a Szerződéstől (különösen a Feltételekben az azonosító adataink mellett megadott címünkre küldött e-mail vagy levél útján). Ön használhatja az általunk az elálláshoz rendelkezésre bocsátott mintanyomtatványt is, amelyet a Feltételek 2. mellékleteként csatoltunk. Ön csak akkor jogosult elállni a Szerződéstől egy adott áru vagy áruk vonatkozásában, ha a Szerződés alapján egynél több árut szállítottunk vagy biztosítottunk. A Szerződéstől való elállás hatásai a Szerződéshez kapcsolódó bármely kiegészítő megállapodásra is vonatkoznak, ha van ilyen, ez nem alkalmazható, kivéve, ha mi kifejezetten másként állapodunk meg. A Szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételét követően haladéktalanul elküldjük Önnek e-mailben vagy tartós adathordozón az átvételi elismervényünket.

8.3. Abban az esetben, ha Ön Fogyasztó, és mi nem szállítjuk Önnek az árut időben, Ön jogosult a Szerződéstől a Polgári Törvénykönyv 517. (1) bekezdése szerinti ésszerű póthatáridő biztosítása nélkül is elállni, ha (i) mi megtagadjuk az áru Ön részére történő szállítását, (ii) a szerződéskötés összes körülményét figyelembe véve az időben történő szállítás rendkívül fontos volt, (iii) Ön a Szerződés megkötése előtt értesítette minket arról, hogy az időben történő szállítás rendkívül fontos.

8.4. Fogyasztóként sem állhat el azonban a Szerződéstől olyan esetekben, amikor az a Szerződés tárgyát képezi:

a) a Szolgáltatás nyújtása, ha a Szolgáltatás teljes körűen rendelkezésre állt, és a Szolgáltatás nyújtása az Ön kifejezett hozzájárulásával az elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, és Ön kijelentette továbbá, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy a hozzájárulás megadásával elveszíti a Szerződéstől való elállás jogát, ha a Szolgáltatás teljes körű nyújtása után Ön köteles a Szerződés szerinti árat megfizetni;

b) olyan áruk eladása, amelyek ára a pénzügyi piac általunk nem befolyásolható ármozgásaitól függ, és amelyek az elállási időszak alatt bekövetkezhetnek;

c) olyan áruk értékesítése, amelyeket az Ön specifikációi szerint vagy az Ön számára egyedi megrendelésre készítettek;

d) a védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek vagy szoftverek értékesítése, ha az eredeti csomagolás az áru leszállítását követően megsérült;

e) időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződések alapján történő értékesítést;

f) a Digitális Tartalom átadása, ha azt nem kézzelfogható adathordozón adták át, és azt az Ön előzetes kifejezett beleegyezésével az elállási határidő lejárta előtt adták át, és mi értesítettük Önt arról, hogy nincs joga elállni a Szerződéstől.

8.5. Az elállási időszak a Cikk. 2 az Általános Szerződési Feltételek értelmében akkor tekintendő megtartottnak, ha Ön az időszak alatt (de legkésőbb az időszak utolsó napján) értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a szerződéstől.

8.6. A Szerződéstől való elállás esetén az árat az elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön bankszámlájára, amelyről azt jóváírták, vagy a Szerződéstől való elálláskor kiválasztott bankszámlájára. Az összeg azonban csak akkor kerül visszatérítésre, ha Ön az árut visszaküldi nekünk, vagy igazolja, hogy azt visszaküldte nekünk. Kérjük, hogy az Árukat tisztán, az eredeti csomagolással együtt küldje vissza hozzánk.

8.7. A szerződéstől való elállás esetén a Szerződés Art. 2 a Feltételek értelmében az elállást követő 14 napon belül Ön köteles az Árukat elküldeni nekünk, átadni nekünk vagy az általunk az Áruk átvételére felhatalmazott személynek, és viseli az Áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az Áruk személyes vagy általunk felhatalmazott személy általi átvételét vállaljuk. A határidőt akkor kell betartani, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján adták át szállításra. Ha a Szerződés tárgya, amelytől Ön eláll, szolgáltatás nyújtása, akkor Ön köteles nekünk megfizetni a ténylegesen nyújtott teljesítés árát a Szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézbesítésének időpontjáig, feltéve, hogy Ön a szolgáltatás nyújtásának megkezdéséhez a szolgáltatás nyújtása előtt kifejezetten hozzájárult.

8.8. Ön felel a kárért abban az esetben, ha az Áruk azért sérülnek meg, mert Ön másképp kezeli azokat, mint ahogyan az azok jellege és jellemzői alapján szükséges. Ilyen esetben az okozott kárt az Áruk hozzánk történő visszaküldését követően kiszámlázzuk Önnek, és a kiszámlázott összeg 14 napon belül fizetendő.

8.9. Jogunk van elállni a Szerződéstől, ha a készlet elfogyott, az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy ha a Szerződésben vállalt Áruk gyártója, importőre vagy beszállítója beszüntette a gyártást, vagy olyan lényeges változtatásokat hajtott végre, amelyek lehetetlenné teszik számunkra a Szerződésből eredő kötelezettségeink teljesítését, vagy vis maior miatt, vagy ha még a tőlünk ésszerűen elvárható erőfeszítéseink ellenére sem tudjuk az Árut a jelen Feltételekben meghatározott határidőn belül leszállítani Önnek. Ilyen esetekben erről a tényről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatjuk Önt, és a Szerződéstől való elállásról szóló értesítés dátumától számított 14 napon belül visszatérítjük a már kifizetett Áruk teljes árát. Az Árukért kifizetett Teljes Árat ugyanolyan módon térítjük vissza, mint ahogyan Ön a Teljes Árat kifizette, annak sérelme nélkül, hogy jogunkban áll az Önnel a visszatérítés más módjáról megállapodni, feltéve, hogy ezzel kapcsolatban nem számítunk fel további költségeket.

8.10. Akkor is jogosultak vagyunk elállni a szerződéstől, ha Ön nem vette át az árut az attól a naptól számított 5 munkanapon belül, amikor Ön köteles volt átvenni az árut.  

9. javaslatok és panaszok benyújtása

  • Fogyasztóként Ön jogosult javaslatokat és panaszokat írásban, e-mailben benyújtani a következő címre: info@smartstores.hu.
  • A panasz elbírálásáról az Ön e-mail címére küldött e-mailben tájékoztatjuk Önt.
  • Amennyiben a két fél nem tud megegyezésre jutni, az Ügyfél a Békéltető Testülethez fordulhat panaszával. Eljárás esetén az Áruház köteles együttműködni a Békéltető Testülettel. A békéltető testületekre vonatkozó szabályokat a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 18-37/A §-ai tartalmazzák. A Békéltető Testület működéséről, és kapcsolatfelvételi lehetőségeiről a www.bekeltet.hu oldalon tájékozódhat.

10. alternatív vitarendezés a fogyasztókkal

  • Ha nem elégedett azzal, ahogyan a panaszát kezeltük, vagy ha úgy véli, hogy megsértettük a jogait, jogorvoslatért fordulhat hozzánk a következő e-mail címen: info@smartstores.hu. Ha nemleges választ adunk a kérelmére, vagy nem válaszolunk rá a küldéstől számított 30 napon belül, akkor joga van alternatív vitarendezési kérelmet benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezethez ("szervezet") a fogyasztói jogviták alternatív rendezéséről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló, módosított 391/2015. sz. törvény ("Alternatív vitarendezési törvény") értelmében.
  • A szervezetek az alternatív vitarendezésről szóló törvény 3. szakasza szerinti szervek és engedélyezett jogi személyek, amelyek listáját a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján teszik közzé. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
  • A kérelmet az alternatív vitarendezésről szóló törvény 12. szakaszában meghatározott módon nyújthatja be.
  • Ön jogosult arra is, hogy online kezdeményezzen peren kívüli vitarendezést a https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297 vagy a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK oldalon elérhető OSR platformon keresztül.

11. Záró rendelkezések

  • Az Önnel folytatott minden írásbeli levelezés e-mailben történik. E-mail címünk az azonosító adataink mellett található. A levelezést a Szerződésben, az Ön felhasználói fiókjában megadott vagy az Ön által velünk felvett e-mail címre küldjük.
  • A szerződést csak a kettőnk közötti írásbeli megállapodással lehet módosítani. Ugyanakkor jogosultak vagyunk a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására, de az ilyen módosítás nem érinti a már megkötött szerződéseket, hanem csak a módosítás hatálybalépését követően megkötött szerződéseket.
  • Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói mulasztás stb.) esetén nem vagyunk felelősek a vis maior vagy előre nem látható események következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért, és ha ez az állapot 10 napnál tovább fennáll, akkor nekünk és Önnek jogában áll írásban elállni a Szerződéstől.
  • Az Általános Szerződési Feltételek szerves mellékletét képezi egy panaszbeadvány-minta (1. melléklet) és egy elállási nyilatkozat-minta az utasításokkal együtt (2. melléklet).
  • A Szerződés, beleértve a Feltételeket is, elektronikusan archiválva van nálunk, de Ön számára nem hozzáférhető. Ön azonban mindig megkapja ezeket a Feltételeket és a Megrendelés visszaigazolását a Megrendelés összefoglalójával együtt e-mailben, és így mindig hozzáférhet a Szerződéshez a mi közreműködésünk nélkül. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés visszaigazolását és az Általános Szerződési Feltételeket.
  • Üzletünkre nem vonatkoznak a fogyasztóvédelmi törvény 2. szakaszának I. pontja szerinti magatartási kódexek.
  • Ezek az Általános Szerződési Feltételek 2024.7.1-én lépnek hatályba.


 

melléklet 1 - Panasztételi űrlap

 

 

 

melléklet 2 - Visszalépési nyilatkozat