Reklamációk és áruk visszaküldése
Reklamációs űrlap
A készülék elküldése előtt deaktiválnia kell a biztonsági kódot, ki kell jelentkeznie az iCloudból, és ki kell kapcsolnia a Find My iPhone-t.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés minden költsége a vásárlót terheli. Az áru kiszállítása és ellenőrzése után tájékoztatjuk az ügyfelet a további teendőkről. Kérjük, ne küldje el az árut utánvéttel!
Kérjük, hogy az árut a kitöltött reklamációs űrlappal együtt küldje el a következő címre:
Martin Hazala - SmartStores, Vozárova 3843/1A, 04017, Košice, Slovensko.
Az áru visszaküldése
Elállás a szerződéstől - Letöltés
Az áru visszaküldése 14 napon belül indoklás nélkül lehetséges. A visszaküldött árunak teljesnek és eredeti állapotúnak kell lennie, kopás és elhasználódás nélkül. A kitöltött visszaküldési űrlapot és a vásárlást igazoló bizonylatot az áruval együtt kell elküldeni.
A készülék visszaküldése előtt deaktiválni kell a biztonsági kódot, ki kell jelentkezni az iCloudból és ki kell kapcsolni a Find My iPhone-t.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés minden költsége a vásárlót terheli. Az áru kiszállítása és ellenőrzése után tájékoztatjuk az ügyfelet a további teendőkről. Kérjük, ne küldje el az árut utánvéttel!
Kérjük, hogy az árut a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt indoklás nélkül küldje el:
Martin Hazala - SmartStores, Vozárova 3843/1A, 04017, Košice.